کد خبر: 1219780
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
سهمیه به نام ایران است نه ورزشکار
با پایان یافتن مسابقات پاراتیروکمان امارات و مشخص‌شدن آخرین کماندار ایران برای حضور در پاراالمپیک پاریس، حالا بحث مشخص‌شدن نفرات اعزامی به پاراالمپیک از همیشه داغ‌تر است. 
حامد قهرمانی

جوان آنلاین: با پایان یافتن مسابقات پاراتیروکمان امارات و مشخص‌شدن آخرین کماندار ایران برای حضور در پاراالمپیک پاریس، حالا بحث مشخص‌شدن نفرات اعزامی به پاراالمپیک از همیشه داغ‌تر است. 
سینا منشا‌زاده، هادی نوری، فرزانه عسگری، مریم یاورپور (کامپوند)، سمیه رحیمی، غلامرضا رحیمی و محمدرضا عامری (ریکرو) کماندارانی هستند که موفق شده‌اند سهمیه حضور در پاریس را به دست آورند، اما سرمربی تیم ملی می‌گوید سهمیه به نام ایران ثبت شده و حضور این ورزشکاران در پاراالمپیک قطعیت ندارد، هرچند آن‌ها در اولویت اعزام قرار دارند. میلاد وزیری با اشاره به نتیجه به دست آمده در مسابقات امارات و کسب تنها یک سهمیه در این مسابقات گفت: «با توجه به دوری طولانی ملی‌پوشان از تمرینات، رسیدگی به وضعیت تمرینی و برطرف‌کردن مشکلات فنی خیلی ممکن نبود. حتماً اگر فرصت بیشتری داشتیم در امارات نتیجه بهتری می‌گرفتیم و با دو سهمیه مسابقات را ترک می‌کردیم، اما به خاطر شرایط‌مان نشد، حتماً اگر شرایط مناسب‌تر بود و زمان بیشتری برای تمرین داشتیم، زندی هم مثل رحیمی می‌توانست سهمیه بگیرد.»
وزیری در ادامه به مهر گفت: «با برگزاری اردو‌ها و ارزیابی ورزشکاران، در مورد نفرات اعزامی به جمع‌بندی می‌رسیم. نفراتی به پاریس اعزام می‌شوند که امتیاز‌ها و رکورد‌های بهتر و بالاتری کسب کرده باشند، البته کسانی که سهمیه گرفته‌اند، اولویت دارند و از امتیازات ویژه برخوردار خواهند بود، اما در مجموع بهترین‌ها و دارنده بالاترین رکورد‌ها اعزام می‌شوند.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار